Logo – Viken Filmsenter

TILBAKE TIL FREMTIDEN – webinar med Johanna Koljonen Førskommende onsdag 3. juni kl. 15 er det duket for siste webinar i vårens satsning på publikumsarbeid i Koronatider. Forfatteren av Nordic Film Markets årlige Nostradamus-rapport, Johanna Koljonen, tenker høyt om filmbransjens fremtid. Forandringsprosesser igansatt, mulighetsrom for endringer og makrotrender vi bør følge med på de neste årene står på dagsordenen. Seminaret holdes på svensk via Crowdcast. Registrer deg via nettsidene våre, eller via lenken nedenfor i forkant for å motta visningslenke til webinaret: https://www.crowdcast.io/e/tilbake-til-fremtiden Om Johnna Koljonen: Johanna Koljonen (CEO, Participation Design Agency) er medieanalytiker, forfatter og opplevelsesdesigner. Hun er forfatter av Nordic Film Markets årlige Nostradamus-rapport og sitter i styret til Svenska Filminstitutet. Hun foreleser internasjonalt om film- og TV-bransjens fremtid og om design av narrative spil og opplevelser. Tidligere var hun deleier i Rundfunk Media, som produserer radio och TV for svensk allmennkringkastning. I 2011 mottok hun Stora Journalistpriset i kategorien «Årets förnyare». Hennes seneste bok er Larp Design: Creating Role-Play Experiences. #vikenfilmsenter #regissør #produsent #filmbransjen #norskfilm #norskfilminstitutt #johannakoljonen #publikumsarbeid



NB! Artikkelen er flere år gammel!

TILBAKE TIL FREMTIDEN – webinar med Johanna Koljonen 
Førskommende onsdag 3. juni kl. 15 er det duket for siste webinar i vårens satsning på publikumsarbeid i Koronatider. 
Forfatteren av Nordic Film Markets årlige Nostradamus-rapport, Johanna Koljonen, tenker høyt om filmbransjens fremtid. Forandringsprosesser igansatt, mulighetsrom for endringer og makrotrender vi bør følge med på de neste årene står på dagsordenen. 
Seminaret holdes på svensk via Crowdcast.
Registrer deg via nettsidene våre, eller via lenken nedenfor i forkant for å motta visningslenke til webinaret:

https://www.crowdcast.io/e/tilbake-til-fremtiden

Om Johnna Koljonen: 
Johanna Koljonen (CEO, Participation Design Agency) er medieanalytiker, forfatter og opplevelsesdesigner. Hun er forfatter av Nordic Film Markets årlige Nostradamus-rapport og sitter i styret til Svenska Filminstitutet.

Hun foreleser internasjonalt om film- og TV-bransjens fremtid og om design av narrative spil og opplevelser. Tidligere var hun deleier i Rundfunk Media, som produserer radio och TV for svensk allmennkringkastning. I 2011 mottok hun Stora Journalistpriset i kategorien «Årets förnyare». Hennes seneste bok er Larp Design: Creating Role-Play Experiences.

#vikenfilmsenter #regissør #produsent #filmbransjen #norskfilm #norskfilminstitutt #johannakoljonen #publikumsarbeid

Instagram filter used: Normal

View in Instagram ⇒

Motta nyhetsbrev

Register deg, og hold deg oppdatert om siste nytt fra Viken filmsenter

Ved å melde deg på vårt nyhetsbrev, samtykker du til at vi lagrer dine persondata for dette formålet. Du kan når som helst melde deg av våre nyhetsbrev. Les vår personvernerklæring her.